Lange tijd geleden leerde ik mezelf eerst de lastige dingen te doen en daarna (bijna als een soort van beloning) de leuke dingen. Gevolg was dat ik zo druk bezig was met al het βzwareβ dat ik daarna amper meer puf over had voor de leuke dingen. πIk werd er moe en prikkelbaar van – niet de allerleukste persoon zeg maar π.
Steeds beter weet ik wat me blij maakt, wat me helpt om goed te kunnen functioneren Γ©n ja, ik leer steeds beter hulp te vragen. π₯³ Net zoals ik tegen mijn klanten zeg βhet is niet nodig om gefrustreerd te zijn als iets niet lukt en je hoeft het niet alleen te doenβ ben ik daar in mijn eigen dagelijks leven bewust mee bezig, zowel persoonlijk als zakelijk: werkt dit voor mij of kan een ander het beter/sneller of anders? ππ€π ππ¨ πππ© πππ ππ€πͺ?
Ik zie de techniek over het algemeen als een fijne bondgenoot die ons het leven gemakkelijker wil maken. Dat wil niet zeggen dat het altijd direct gemakkelijk IS maar daarom ben ik er, ook voor jou: om je te helpen voordat je in de frustratie gaat en niets meer lukt. Je kunt je energie maar 1x gebruiken, use it wisely β₯οΈ.
ππΉππΆππ²π»π± π’π»πΉπΆπ»π²! πππΉπ½πΉπΆπ·π»
Het is mijn missie zoveel mogelijk mensen blij te maken. Door ze te helpen met de techniek maar ook met de marketing en de persoonlijke uitdagingen. Met website, social media vragen Γ©n de juiste mindset. Voor mij is het allemaal onlosmakelijk met elkaar verbonden. Heb jij een prangende vraag waar je snel een antwoord op wilt? Maak dan gebruik van de Fluitend Online! Hulplijn. Je boekt hem via de link in bio – daar kan je me overigens ook direct een WhatsApp-je sturen – hoe handig is dat?